donderdag 29 december 2011

Mijn kerst...

Een kleine impressie van mijn kerst. 


1e kerstdag overdag lekker gelummeld samen met mijn man. Om 14:00 uur kwam mijn BFF samen met haar man. 


Leuk kado's uitgepakt met een dobbelspel. Daarna wat borrelen (en ik koken). 

Kado's Maarten


Kado's Miranda

Het kerstdiner bestond uit een voorgerecht van Perzik, tonijnsalade en rauwe ham. Als hoofdgerecht aten we een heerlijke varkensfricandeau met gebakken aardappeltjes, snijbonen, sla. Als toetje moesten de mannen op pad naar een geopende McDonalds voor een aantal McFlurry's.  


Aansluitend zijn we de avond naar de zéér rustige bioscoop gegaan voor een super film: New Year's Eve!  Echt een aanrader. Na de film zijn we huiswaarts gegaan waarna de visite ook weer weg ging.




2e Kerstdag moest Maarten werken van 6:30 u (:shock:) tot 18:30 uur. Daarna hebben we samen nog lekker genoten van een kleine 3 gangen menu. Een gevulde portabella met kaas en paprika, Stoofvlees met aardappelpuree uit de oven en sla. Als toetje een gekregen dessert-taart van mascarpone en frambozen.




Kortom leuke dagen.
Nu op naar de jaarwisseling


groetjes, 
  

2 opmerkingen:

  1. Hoi ! Dat ziet er gezellig uit !! Hoe maak jij die foto-collage's ? Over mijn inkleuren : Ik heb diverse technieken geprobeerd om mooi met de inkt te kunnen kleuren ; het is al heel gauw TE nat. Ik gebruik nu een waterpenseel ZONDER water erin. En gewoon een kommetje water. Mijn wens voor in 2012 : ALLE kleuren distress-inkt !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,

    Het ziet er allemaal gezellig uit op de foto's en wat een leuke cadeau's hebben jij en Maarten gekregen.

    Fijne jaarwisseling en alvast de beste wensen voor 2012.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen