zaterdag 31 december 2011

Dag 2011!!

2011 sluit ik al scrappend af, mijn man is werken en ik maak hapjes voor vanavond. Tussentijd heb ik nog even een kaartje gemaakt. En eigenlijk ben ik best op deze creatie!

2011 was een heel raar jaar voor mij, met ups maar vooral downs, ik hoop en vecht voor een beter 2012. Al scrappend natuurlijk, maar ook in de keuken aan het bakken en koken.
Papier: Basic Grey Olivia, bloemen Crealies CF2 en Mal Nellie Snellen.
Ik wens iedereen al het goeds voor 2012 en dat je wensen maar uit mogen komen!
.

2 opmerkingen:

  1. Jij ook de allerbeste wensen en je kaartje is echt een schatje! Tot gauw...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda , jullie ook nog de beste wensen voor 2012 !! Sorry....beetje laat , maar het mag nog. Dit kaartje is super schattig ; lief stempeltje. En je hebt mooie zachte kleurtjes gebruikt. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen