woensdag 28 december 2011

Scrapaankopen scrapweekend

In het weekend an 9-11 december ben ik op weekend geweest met Scrap4Friends (voorheen scrapart). Een leuk en gezellig weekend. Helaas mag ik de gemaakte projecten nog niet showen, maar ik kan je zeggen het waren stuk voor stuk leuke projekten!

Wat leuk er leuk is, dat er tijdens het weekend ook doe@ding aanwezig was met een hele tafel leuke spulletjes. Vooraf had ik een bestelling gedaan in de winkel en die heeft zij mee genomen. Dit was mijn 'buit'!

Met het papier ga ik mijn jaarboek van 2012 maken en de inkt zijn de 'winter'-kleuren van Ranger/Tim Holtz.

dit was het weer voor vandaag!
groetjes,
 

1 opmerking:

  1. Mooie aankopen , Miranda. Welk merk papier is dat ?? Ik wil ook een jaarboek gaan maken.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen