maandag 3 februari 2014

1 sketch 4 stylen

Via een forum heb ik mee gedaan aan een sketch opdracht.
De bedoeling is met een groepje van 4 personen een sketch na te maken en dan de verschillen te zien die deze sketch oplevert.

De sketch was deze:

En dit is mijn uitwerking ervan:


Het papier is wel oud, maar ik heb dan ook stápels oude papierlijnen. En die ga ik maar eerst eens verbrassen..
De bloemen zijn gestempeld met een set van Stampin'Up! en het kader is een stans van Marianne Design.

Maar ik ben wel weer in de mood om wat te maken. dus daar zal ik de komende tijd lekker mee bezig zijn...

En aangezien ik elke maandagmiddag inloopmiddag heb voor scrappers, kaarten makers en meer heb ik verplichte scraptijd.... Dus heb je ook zin om wat te doen, zit je met vragen op gebied van scrappen, kaarten maken en stempelen...kom gezellig langs!!!

Tot de volgende keer weer!

groetjes Miranda

1 opmerking: