woensdag 22 januari 2014

Mededelingen!

Hoi Allemaal,

Zo daar was ik weer. Ik denk ik zet er maar even vaart achter! 

Gisteren even heerlijk aan de freubel geweest (nee het is nog niet af), en er zo van genoten dat ik vast en zeker snel weer resultaten zal laten zien.

Ik ben natuurlijk ook nog steeds onafhankelijk demonstratrice van het merk Stampin'Up!
 Ik zit in een team samen met Eefje, Saskia en Stéphanie. En nu wil ik jullie niet onthouden dat er weer een hele leuke actie aankomt!

Want, vanaf  28 januari start de Sale A Brations 2014, HET terugkerend evenement van Stampin' Up! Tijdens de Sale A Brations kun je bij elke €60,- die je besteed één artikel gratis uitkiezen uit de speciale Sale A Brations-folder. Alleen de artikelen uit deze folder kun je gratis bij je bestelling krijgen. Dat wil dus zeggen, € 60,- of meer dan kies je 1 artikel, € 120,- of meer 2 artikelen, zo spaar je dus voor exclusieve artikelen van Stampin'Up! Is dat nou niet geweldig?!

EN verder is er binnenkort ook nog méér te bestellen, want vanaf 1 februari 2014 kun je nieuwe artikelen uit de nieuwe voorjaars/zomer catalogus bestellen! Weer een heerlijke catalogus met mooie artikelen helemaal in voorjaarsferen! En ik moet zeggen er zitten weer een hoop hebbedingen bij!

Vanaf maandag 27 januari start ik met open inloopmiddagen bij mij thuis (in Lelystad), om samen onder het genot van een een kopje thee of koffie, en wat lekkers, samen te knutselen, de catalogus te bekijken, hulp bij creatieve hobby's te krijgen. Heb je zin dan ben je (bijna) elke week welkom tussen 13:00 en 16:30 uur. Opgeven is handig, maar is niet noodzakelijk. Heb je interesse, dan kun je me mailen voor het adres.  De dagen die voorlopig open zijn voor inloop komen te staan links naast mijn berichten, onder het kopje Agenda.

Nou dat was het weer voor vandaag. Ik hoop jullie een keer te zien, en houd mijn blog in de gaten voor meer leuk nieuws...Zoals een crop die gepland staat in februari en workshops die onder constructie zijn!

Een hele fijne dag!

groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten