dinsdag 2 juli 2013

BLOGHOP

Hallo bloggers,

Wat leuk dat je mee doet met de bloghop.

Het is de eerste keer dat ik mee doe met een bloghop uitzetten. En ik vind het reuze spannend. 

Even in het kort over mij:
  • Mijn naam is Miranda Halma
  • Geboren in 1977
  • Getrouwd met Maarten Halma
  • Ziek thuis sinds 2011
  • Onafhankelijk Demonstratrice van Stampin'Up sinds februari 2013

Leuk dat je mijn blog bezocht. Ik hoop je snel nog een keer terug te zien!

Mijn letters voor het woord zijn O en N.

heb je alle letters gevonden
mail dan de oplossing naar:


Als je hier gekomen bent via Agnes, dan ben je op de goede weg.

8 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Nu kan ik je bloghop wel zien.

    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk is dat hoppen zeg, kijk uit naar inspiraties en ik wens jou veel beterschap want allergieen is niet zo leuk
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. al hoppend kwam ik hier terecht.
    wat doe je dan een hoop inspratie op .
    ik ga snel verder naar de volgende hop


    groetjes eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je blog gelezen en ga weer verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hop weer verder.
    Groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hop weer verder
    Groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen