woensdag 7 maart 2012

Kleine verandering!

Met grote gevolgen haha....
Wat is er aan de hand. Mijn scrapkamer wordt verhuisd!! jaja ik krijg een nieuwe plek in ons huis. Nu zijn wij al jaaaaren aan het verbouwen en proberen het huis op orde te krijgen. Echter nog niet met veel resultaat. Maar ja de financiĆ«n zijn weggevallen en dan gaat het allemaal niet echt voorspoedig. Maar...omdat we er toch het beste van willen maken, zetten we steeds kleine stapjes. Nu is het zover dat  ik samen met mijn man de grootste kamer van het huis tot hobbyruimte gaan omtoveren.. compleet met zitplekken voor minimaal 8 personen!! In deze ruimte wil ik gezellig met vriendinnen en vrienden leuke workshops en vrij werken gaan organiseren. Lekker thuis in een ongedwongen sfeer. gewoon gezellig!
Nu dus nog even doorbijten met het werken aan de kamer...maar dan....snel van start met gezellige dagen en avonden.
Dus als jullie niets van mij horen over mijn werkjes....ik ben druk bezig met het maken van een goede ruimte...
hier een klein voorproefje!


..

3 opmerkingen: