dinsdag 17 januari 2012

Uitnodiging

Over niet al te lange tijd ben ik jarig en daar hoort een klein (bescheiden) feestje bij. Om mijn vrienden uit te nodigen heb ik deze kaartjes gemaakt.
De kaart is ge-embossed met de mal "woodgrain" en daarna licht aangezet met metalic verf. Verder wat papierrestjes gebruik.

Binnen in staat de uitnodiging geschreven als volgt:
Eens per jaar ben je jarig,
En dan vier je feest,
Misschien ben ik nu een beetje voorbarig,
maar mijn verjaardag is nog nooit zó leuk geweest.
Ik nodig namelijk de leukste mensen die ik ken uit.

Daarom wil ik jouw hierbij vereren,
om samen die gezelligheid te creëren.

Verjaardagen met taart en gebak,
Daarbij voel ik mij niet zo op mijn gemak.
Lekker hobbyen met schaar en papier,
daarmee doe je mij wél veel plezier,
kom je daarom ook naar mijn knutselfeestje????
..

2 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda,

    wat een leuk idee :o)
    super hoor
    ik hoop dat het heel erg geslaagd zal worden je feestje

    grt Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is een leuk idee zeg,ik hou er helemaal niet van om mijn verjaardag te vieren,maar dit is wel leuk zeg

    BeantwoordenVerwijderen