dinsdag 29 november 2011

Te lang geleden!

Jeetje wat schrijf ik toch weinig de laatste tijd... Tja weinig gescrapt. Ook weinig zin in gehad, dus dan krijg je dat. Ik heb gewoon niet zoveel zin en als ik wel zin heb dan wordt mijn tijd weer opgeslokt door de computer. Want iets zelf bedenken is er gewoon niet echt meer bij.

Afgelopen weekend een leuk scrapweekend gehad! Niet echt veel gedaan, maar wel heel erg leuk gehad. Samen met Saskia heb de rit ernaartoe gemaakt. Erg gezellig en op de dagen daar ben ik de aangewezen kok geweest. En naar alle verhalen te horen zijn ze daar erg blij mee, en dat maakt mij dan ook weer gelukkig. Ik zou alleen al mee gaan om zoveel mensen een plezier te doen met het eten wat ik bereid!

Verder gaat het zijn gangetje. Zal snel nog weer een berichtje plaatsen want ik heb wel het een en ander gescrapt dus weer iets om te laten zien!

fijne dag verder!

..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten