woensdag 23 maart 2011

Verbouwen

Iedere morgen word ik gewekt door werklui op een bouwplaats. Welke bouwplaats, nou die ene waar ik inmiddels op woon! Want sinds een week of 3 is hier de renovatie van onze woningen gestart. Hier wachten we nu al een jaar of 14 op. Onze woningen worden aan de voor en achterzijde opgeknapt. Maar daarvoor moeten we dus nu een tijd tussen de steigers wonen en in het lawaai van de werklui wonen.
Weet je wat het meest vreemde is van het geheel?
Je moet je voorstellen dat ik in een portiekflat woon en dat er bij mij aan de voor en achterzijde veel uitkijkruimte is. Nu heb ik dat als ik het gordijn opentrek oog in oog sta met iemand. Of dat er iemand voor het raam langs loopt. Als je dit niet gewend bent, dan is dat in het begin toch erg schrikken.
om een kleine indruk te geven in wat voor bouwplaats ik ben terecht gekomen hier wat fotootjes...


1 opmerking: