zaterdag 19 maart 2011

Knotsgekke Kaart en Scrap-dagen

Jaja vrijdag een dagje beurs gelopen. Ik kreeg een gratis kaartje van Annemiek (dolls), en heb daar lekker door over de beurs gewandeld. Maar wat is dat tegen gevallen zeg. Niet qua wat ik heb gekocht, maar wat het aanbod was. Alle stands hadden hetzelfde liggen met nagenoeg dezelfde aanbiedingen. Natuurlijk ben ik met weer genoeg thuis gekomen, maar dat omdat ik via een P&P (doorn) naar huis ben gereden. Het aanbod in bijvoorbeeld papier was ontzetten slecht... jammer hoor. De volgende keer ga ik liever mijn geld uitgeven bij een goed (grote) scrapwinkel. Gewoon 1x per kwartaal of 1/2 jaar... De beurs is aan mij niet meer besteed.
Maar goed hier dan wat ik zoal heb gekocht:
Gratis gift van Kars.

Rubons, engeltjespen, stempels, embossingspoeder, lijm, bloemen en stepelhouder.

embossingsmallen en knopen.

verschillende (kleine) stempels.

Pons Martha, distress refils, brads, rubon, lint

album, stickers

American crafts campy trails met passend cardstock

MLYB Twig


..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten