woensdag 23 februari 2011

Taartje, cadeautjes...

Want ik ben jarig vandaag! en niet zomaar jarig, maar gewoon nog maar 34 geworden vandaag!!!
En wat hoort er bij verjaardagen.........natuurlijk cadeautjes en kaartjes, en ook lekker taart (al laat ik het laatste vandaag lekker achterwege...) Met de kaartjes gaat het goed. Aan de muur hangen er nu zo'n 19, en ik moet nog naar de postbus! Ook de cadeautjes stromen binnen....
Van mijn lieve man heb ik een startset gekregen van het BLOND AMSTERDAM servies. zo leuk! En van wat spaargeld met wat cadeaugeld van mijn oma heb ik een nieuwe Nintendo DsI XL met SuperMario spel gekregen... Verder ligt er in een doos nog allerlei leuke scrapkadootjes te wachten die ik straks ga open maken... Dus er komt nog een vervolg op dit verhaal!
Blond Servies:
Nintendo DsI XL:


..

1 opmerking:

  1. Hoi Miranda,

    Gefeliciteerd met je verjaardag en je bent al goed jarig geweest zo te zien,mooie cadeau's heb je gekregen. Een fijne verjaardag verder en veel plezier met het uitpakken van de overige cadeau's

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen