donderdag 10 februari 2011

Sneaks!!

Ik doe mee met een valentijns-swap op het 
 Blog.
En daar heb nu de swaps voor gepost. Ja swaps, want er was een oneven aantal en ik heb mij opgegeven om 2 swaps te verzend. (2 versturen is immers ook 2 ontvangen.hihi)
Omdat de swaps nog niet ontvangen zijn, kan ik mijn creaties niet in het geheel tonen. Maar wel wat sneaks natuurlijk.

Naar swapper nr 1 stuurde ik het volgende:
en

Aan swapper nr 2 stuurde ik iets heel anders:

Lijkt het je leuk om eens mee te doen met een van de swaps, er volgen er nog meer. dus houd het weblog in de gaten van de Nederlandse Swappers

groetjes Miranda

4 opmerkingen:

  1. OOH spannend,
    en heb je die van mij al gekregen.Had hem gisteren gepost.
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er erg leuk uit, spannend hoor voor degene die het moeten ontvangen!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd hoe je kaartjes eruit zien.
    Ik heb ze van de scrapotheek gepost.
    Je Lo's zijn ook erg mooi geworden, had ze al een beetje live gezien.
    En dat huis....tja die wordt gerenoveerd op dit moment dus dat gaat even niet lukken :-(
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag dat je die van Anja al had ontvangen en ik ben blij dat het zo'n mooie was. Ze had er zelf zo'n heel ladenkastje van gemaakt. Nou, dat heb je echt verdiend hoor!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen