zaterdag 29 januari 2011

Wat bijwerken........

Zoals ik al had gezegd, heb ik niet echt stil gezeten. Maar gewoon wat minder gemaakt.
Nu ben ik donderdagavond naar een scrapvriendin geweest en  daar heb ik heerlijk zitten scrappen donderdagavond en vrijdag overdag.
De meesten zijn  weer resultaten voor het het forum van de scrapotheek.

Uitdaging gebruik de songtekst van Phil Collins 'against all odds'


Gebruik de kleurencombi blauw, geel en wit....

Scrap een foto die je eigenlijk wilde weggooien:
 De foto verdiende niet de schoonheidsprijs: hij is donker, heb een pluk haar rechtop staan en de naam van de winkel staat in spiegelbeeld....

En hier een LO op A4 formaat met papier die ik in een ruilkit aanbood, maar niemand wat mee wilde doen.. dit is mijn resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten