donderdag 16 september 2010

BlogCandy te winnen!

Ik vind het altijd zo leuk als er mensen je weblog lezen en een berichtje achterlaten. Meningen zijn belangrijk voor mij. Omdat er nog niet veel volgers zijn op mijn weblog heb ik bedacht een candy weg te geven. Wil je deze leuke candy winnen, wordt volger (als je dat al niet bent) en plaats een berichtje onder dit bericht. Plaats een link op je eigen weblog naar de mijne en wie weet ben jij de winnaar wel!

Ik ga 3 Candy's weggeven. Waaronder dit album als 1e prijs. De 2e en 3e prijs worden een samengestelde RAK.
Dit bericht blijft bovenaan staan tot we de 33 volgers hebben (waarom 33? tja ik ben 33 jaar oud en het leek me wel leuk!) Op het moment dat we de 33 zijn gepasseerd, laat ik mijn man 3 getallen trekken en dat zijn de berichten die er geplaatst zijn.

2 opmerkingen:

  1. hallo Miranda,
    Ik ben al volger van je blog,maar doe graag mee,
    ben de eerste!!!(neem aan dat je wet wie ik ben)

    Lieve groetjes Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep! ik weet wie je bent en dat je volger bent.
    leuk!

    BeantwoordenVerwijderen